ביקור נוער דרוזי בית ג'אן בנחשון

בתאריך 5/3/20 התארחו בביה"ס "נחשון" נוער דרוזי מבית ג'אן כחלק ממסורת משותפת.  
בתאריך 5/3/20 התארחו בביה"ס "נחשון" נוער דרוזי מבית ג'אן כחלק ממסורת משותפת.  
 
להלן הדברים שכתבו מנהל תיכון בית ג'אן – ג'לאל ורכזת שכבת י' – מינזאר:
 
"תודה רבה על יום נפלא אני בטוח שכולם נהנו ראיתי חלק מהתמונות ושמחתי מאוד על קשר הידידות והשותפות שנוצר בין תלמידינו אני מאמין שקשרים כאלו יתרמו הרבה מאוד לשני הצדדים לקבל את האחר שהוא בדיוק כמונו. התלמידים שלנו למדו המון דברים חיוניים התורמים לדו-קיום בין האוכלוסיות יש להם חברים אמתיים וחוויה שלא תשכח שפו ענק על הארגון הסדר והאירוח הנפלא"
 
"לבית ספר נחשון, הנהלה, צוות ותלמידים מודים לכם מקרב לב על היום הנהדר אשר שימח את כולנו צוות ותלמידים, אין מילים שיכולות לתאר את מה שאנחנו הרגשנו, התלמידים והמורים חוו חוויה שלא תשכח הרבה שנים, התלמידים אחרי יום כזה אינם אותם תלמידים שהיו לפני, הפכו לשגרירים של החברה הישראלית בכללותה ועל כל גווניה, היחס שלהם כלפי האחר בטוח השתנה לטובה, תרמתם לנו הרבה.
תלמידינו נחשפו לתרבות אחרת היום, הם יודעים מה משמעות חג פורים לעם היהודי ומה שחשוב יש להם חברים חדשים שהקשר ביניהם יישמר הרבה זמן. לבסוף שפו ענק על הארגון הנפלא".

ידיעות נוספות

הרשמה לשנת הלימודים תשפ"ד

27 בינואר 2023

מידע לעולים לכיתה ז' ולנרשמים לשכבות ח'+ט' תשפ"ד: הורים ותלמידים יקרים, אנו מתרגשים ושמחים לקראת פתיחת ההרשמה לבית ספרנו לשנה"ל תשפ"ד. בקרוב ישלח קישור להרשמה לביה"ס באמצעות הרישומון. על מנת

רשימת ספרי לימוד שנה"ל תשפ"ג

26 ביולי 2022

להלן רשימות ספרי הלימוד לשנה"ל תשפ"ג לפי שכבות הלימוד: רשימת ספרי לימוד שכבת ז' – תשפ"ג רשימת ספרי לימוד שכבת ח' – תשפ"ג רשימת ספרי לימוד שכבה ט' – תשפ"ג